Monday, August 26, 2013

entri yang tak bertajuk.

Salam alaik.
Ini adalah entri yang tak bertajuk.
Sekadar luahan perasaan di malam hari.


Akan ada suatu ketika, kita kecewa sangat.
Akan ada suatu ketika, kita akan sedih teramat.
Akan ada suatu ketika, kita akan menangis dalam diam.

Tapi pernahkah kita ingat akan Sang Pencipta yang boleh merawat luka ini?

Perkara yang selalu terjadi dalam mencari cinta.

" Aku suka dia. Tapi dia tak suka aku"
"Dia suka aku. Tapi aku tak suka dia"

Normallah kehidupan. Jangan sedih sangat.
Ingatlah Allah bersamamu.

La tahzan innallahama'ana. Allah bersama kita.

Ada ketikanya, aku masih menaruh harapan.
Ada ketikanya, aku terkenangkan kenangan bersama.
Ada ketikanya, aku ingin membawa diri.

Dan hari ini, mungkin masa yang sesuai untuk membawa diri.
Usah menaruh harapan pada yang tak pasti.
Makin sakit rasanya nanti.




Raya 2013

Salam alaik.

Selamat hari raya uols. Baru nak ucap. Tak terlambat lagi kot. Masih di bulan syawal kan. Tapi tak sehangat awal-awal bulan syawal lah kan ;)

3rd August, i'm officially graduated from Uitm Kedah :) YES! I AM OFFICIALLY GRADUATED!!! 

Alhamdulillah.  


So, barula jiwa berkobar-kobar nak beraya kan. Tapi raya tahun ni, nothing special pon. Macam raya-raya tahun lepas. Masih dapat duit raya walaupon totalnya hanya rm 30. sadis. Baru umur 22 kot. Tak bekerja lagi. Ini tidak adil. I should get more! Haha. nggak tau syukur sih. Ala, rm 30 pon kira okey la tu kan. 

Raya-raya jugak. Tapi hati turut simpati dengan keadaan di mesir. LET'S PRAY FOR EGYPT. 

Layan je la gambar raya 2013 :)